תגובות וברכות לרבנים הראשיים לישראל הנבחרים

    אריאל שרפר No Comments on תגובות וברכות לרבנים הראשיים לישראל הנבחרים
    12:41
    28.05.24
    יונת קפלן No Comments on מלכי אדלר מדריכה: כך תתחילו את האפיות לחג השבועות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עירית מודיעין חיים ביבס ברך את רב העיר הרב דוד לאו על בחירתו לתפקיד הרב האשכנזי הראשי לישראל והודיע כי הרב דוד לאו התחייב כי הוא ימשיך להתגורר בעיר מודיעין גם לאחר כניסתו לתפקיד.
    ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה שמעון פרס שוחחו הערב עם הרבנים הראשיים הנבחרים ואיחלו להם הצלחה בתפקידם. כתבנו בנצי ליזרוביץ מציין כי מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו המשתתף קבוע בשיעורו השבועי של הרב דוד לאו שוחח עמו טלפונית וברך אותו, וארגון זק"א פרסם הודעת ברכה מיוחדת לרבנים הראשיים הנבחרים.
    חבר הכנסת משה גפני מיהדות התורה ברך על תוצאות הבחירות לרבנים הראשיים ובמשדר המיוחד בקול-חי בהגשת אברהם פרסטר אמר גפני
    כי תוצאות הבחירות הוכיחו שהיהדות החרדית מתחזקת, כוחה במותניה, ואנשיה נשמעים להוראות הרבנים גדולי הדור.
    גפני הוסיף כי להשקפתו איחוד הכוחות בין המפלגות החרדיות מביא להצלחה ופילוג מוביל לכישלון, ולדבריו היחסים בין יהדות התורה וש"ס טובים ואין צורך בבחירות לרבנים הראשיים כדי להוכיח זאת.
    הסכנות לעולם התורה נוגעות לכולנו, אמר גפני.
    השר לשירותי הדת נפתלי בנט ברך את הרבנים הראשיים לישראל החדשים הרב יצחק יוסף והרב דוד לאו ואמר כי מערכת הבחירות בה זכו הבליטה את הצורך בשינויים מהותיים במוסד הרבנות. השר בנט הצהיר כי בבחירות הבאות ברבנות הראשית יבחר רק רב אחד, כמו נשיא ורמטכ"ל, כלשונו.
    חברי כנסת שונים בבית היהודי ברכו את הרבנים הראשיים הנבחרים, ועודדו את רבני הציונות הדתית ובראשם הרב דוד סתיו שהפסידו בהתמודדות על תפקיד הרב הראשי לישראל. חברי הכנסת של הבית היהודי הדגישו את הצורך בקרוב כלל עם ישראל לתורה ומצוות ולחיבור עם ישראל למוסד הרבנות הראשית.
    את הידיעות על הבחירות לרבנים הראשיים לישראל מסרו כתבינו משה גלסנר, ישראל בן-צבי וגואל ועקנין.



    0 תגובות